woensdag 18 januari 2012

Een blog..

Heeey.
Mijn eerste blogpost!  Ik vind het best wel raar om dit te doen, maar  ook heel leuk.
Eigenlijk wilde ik dit al best wel lang, maar durfde ik het nooit echt. Ik had echt allemaal
ideeën, en ik keek ook echt heel vaak naar andere (beauty)blogs. Toen besloot ik het
maar gewoon te doen, haha.  Deze (?) blog gaat over
Beauty, Fashion, Haar en nog veel meer dingen. Ik zit erover te denken om ook nog
filmpjes te maken, maar dat bedenk ik later wel. Ohja, ik heet Zahra. Verder weet ik niet 

echt veel meer, maar ik denk dat ik morgen mijn eerste artikel ga schrijven.
Dus, als je nog tips hebt over wat ik beter zou kunnen doen of over iets wat je graag 

zou willen lezen, zeg het! 



Oh! dit is echt zo'n dom verhaal geworden! Haha, maar ik weet echt niet wat ik verder moet zeggen.
Misschien tot morgen. 



x Zahra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel!