donderdag 19 januari 2012

Rimmel London 1-2-3 looks VS Action mascara!


Vandaag doe ik een soort vergelijkende review tussen de Rimmel 1-2-3 looks mascara en een Action mascara. Het leek me wel leuk om te kijken of dit grote verschil in prijs nou echt zoveel uitmaakt. Ik ben niet echt een pro in foto's maken, maar ik heb wel mijn best gedaan. (:

Rimmel London 1-2-3 looks. (12,99)
Action Double lash effect (0,98!)






De Verpakkingen van beide mascara's zijn best verschillend. De Action mascara doet me een beetje denken aan Maybelline. Ik vind hem best mooi, maar niet heel bijzonder. Ook de tekst is er bij mij (bijna) helemaal afgesleten. De mascara heet Double Lash effect en zou dus moeten zorgen voor volume.  Ik heb de volume versie, maar hij is ook in waterproof verkrijgbaar. 






Rimmel's verpakking vind ik erg leuk, de paars/blauwe en roze kleur passen goed bij elkaar. Wel een klein nadeel is dat de mascara best klein is, maar dat kan ook handig zijn voor mee op reis of gewoon in je tas.
De naam 1-2-3 looks staat voor de hoeveelheid volume, die je dus zelf kunt bepalen. Je kunt het
draaigedeelte op 1, 2 of 3 instellen. Afhankelijk van hoeveel volume je wilt!





Zo zien de borsteltjes eruit. De bovenste foto is het borsteltje van de Rimmel mascara. Ook hierin zie je wel
duidelijk terug hoe klein hij is. Dit vind ik wel handig voor de moeilijk 'bereikbare' wimpers. Aan het borsteltje komt best wel veel mascara, ook bij 'look 1'. Hierdoor krijg je wel een beetje spider lashes, en daar houdt niet iedereen van. Persoonlijk kan ik dit best mooi vinden, maar niet voor elke dag. Het borsteltje van de Action mascara is een beetje krom gebogen. Het leuke vind ik dat hij echt heel buigbaar is. Hierdoor past hij goed om je wimpers. Er komt niet heel veel mascara vanaf, maar wel genoeg voor volume in je wimpers.




De Rimmel mascara ziet er zo uit op mijn wimpers. Ik heb van mezelf niet echt lange wimpers, eigenlijk best wel korte. Maar toch vind ik dat deze mascara best wel veel lengte aan mijn wimpers geeft. Ook mijn onder wimpers vind ik goed gelukt. 


           
En dit is dus de Action mascara. Ik hoop dat je het goed kunt zien, want de foto's zijn best wel overbelicht. Om eerlijk te zijn, zie ik niet eens zo heel veel verschil tussen de twee foto's. Ik denk alleen dat de Rimmel mascara net iets voller en dikker is, maar dat kan ook komen doordat er veel meer mascara aan het
borsteltje komt. Dan zou je dat effect dus ook kunnen krijgen bij de Action mascara.
       
zo dus, haha!




Conclusie:

Oké, dit vind ik best lastig. Ik denk dat beide mascara's het goed doen, maar wel allebei op een verschillende manier. De Rimmel mascara is toch wel echt iets dikker, en geeft mijn wimpers daarom iets meer lengte. Maar de Action mascara vind ik ook supergoed! Als je het geld er voor overhebt, zou ik de
Rimmel mascara zeker aanraden. En bovendien, omdat hij als iets ouder is, is de mascara ook al in sommige
kortingsbakken te vinden. Zo heb ik alweer een nieuwe gescoord bij Kruidvat, voor maar 2,50 (!). En over
de Action mascara; die vind ik, als je kijkt naar de prijs, ook zeker weten het geld waard, haha! 


Heb jij één van deze mascara's, of zelfs allebei, al eens uitgeprobeerd? Wat vond jij ervan? 


                       x Zahra 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb die van de Action en hij bevalt me heel goed! Ik vind hem zelfs fijner dan die Cateyes Nogwat van Maybelline.. Heel goedkoop en.. hij ruikt lekker! Ja, lekker belangrijk :-D
    Ik heb je trouwens gezien in de pauze :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk ik. Maar ik dacht Jaa ik ga niet naar je toe want dan ben ik zo Koos en ik wist niet zeker of jij het wel was want ik keek naar je rug bij de broodjesbalie. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die rimmelmascara verkopen ze nu tijdelijk bij de action


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt ik zag hem! Voor maar 2,50 ofzo toch?
      Maar dankjewel dat je het zei! :) x

      Verwijderen

Dankjewel!