donderdag 19 juli 2012

Essence maximum definition mascara & NYC high definition eyeliner


Wow, dat zijn lange namen! Het zijn dus een eyeliner en een mascara, haha. Sinds een tijdje gebruik ik deze twee samen bijna dagelijks. De eyeliner niet meer altijd, maar de mascara wel. Ik ga er eens wat meer over vertellen...



Allebei de producten zijn budget proof. Van NYC heb ik nog helemaal niet zo veel, en toen ik gelezen had over deze eyeliner wilde ik hem zeker gaan proberen! 

Mascara: €2,79
Eyeliner: €2,99


Als eerste de mascara. De verpakking vind ik niet heel geweldig, maar de het steeltje van het borsteltje is echt heel fluorescerend oranje! Dat vind ik wel weer leuk. En ja, voor zo'n mooie prijs ga ik ook niet echt lopen zeuren over een verpakking.


Het borsteltje is best apart, maar werkt voor mij goed om mijn wimpers te scheiden. Verder is de punt iets smaller, waardoor je makkelijk bij je binnenste wimpers kunt komen.


En dan de eyeliner! Het is vloeibare eyeliner, maar met een filten punt. Super handig! Ik had dit nog nooit geprobeerd, en het werkt best wel goed. 


Ik vind het nog wel een beetje lastig om een heel mooi recht lijntje te zetten, maar het gaat in ieder geval makkelijker dan met vloeibare eyeliner met een kwastje. 


Swatches.

Het is de kleur 889 Extra Black, maar dat vind ik niet helemaal kloppen eigenlijk. Zo zwart is 'ie nou ook weer niet.


                                   Zo ziet het eruit. Geschikt voor elke dag!



Ik ben tevreden met de mascara en eyeliner! Allebei zijn een aanrader als je van 'definitie' houdt, dus een mooi strak lijntje boven je ogen en netjes gescheiden wimpers. 

De mascara zorgt ook voor lengte, dat merk ik wel. En de eyeliner maakt rechte lijnen, maar heeft niet de allerbeste pigmentatie. Ik testte laatst in de winkel een Miss Sporty eyeliner pen en die was eigenlijk wel zwarter! 

Hebben jullie één van deze producten al eens geprobeerd?

Liefs, Zahra

6 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen een van deze producten geprobeerd, ik moet ze nog even uittesten en halen haha ;)

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat die eyeliner niet heel zwart is. Dat vind ik juist heel erg mooi. Ik ben wel benieuwd naar de mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit ^^! Wel jammer dat de zwart inderdaad niet intens zwart is, maar wel leuke aankopen <3!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! ik heb wel zo'n zelfde eyeliner pen maar dan van Catrice en die is bij mij wel echt heel zwart!
    Staat je heel mooi!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!